Klijenti

U centru našeg poslovnog modela su klijenti prema kojima nastojimo živjeti koncept fer i humanog bankarstva prilagođenog potrebama čovjeka, razvijajući dugoročno održive partnerske odnose i bazu zadovoljnih, lojalnih klijenata.

Trudimo se razumijevati njihove stvarne ljudske i poslovne potrebe, i odgovoriti na njih u formi dobrih, inovativnih proizvoda i finansijskih savjeta. Kroz svoj uslužni model i proizvode u punom kapacitetu živimo misiju da izlazimo iz okvira klasičnog kreditora, i da pozitivno utičemo na finansijsko zdravlje i održiv razvoj privrednika i ekonomije u cjelini.

Jednako tako, da sa svojim finansijskim modelima doprinosimo uslovima i kvaliteti života ljudi, prateći ih sa svojim finansijskim modelima kroz dobra, kao i manje dobra vremena. 

Klijent u fokusu

Odgovorno finansiranje

Zeleno kreditiranje i savjetodavni model za finansijsko zdravlje klijenata 

Osim kroz kreditne linije za energetsku efikasnost, digitalizaciju i povećanje konkurentnosti u saradnji sa međunarodnim institucionalnim kreditorima (npr. EBRD, EFSE, GGF itd.), odgovorno finansiranje živimo i kroz naš autentičan savjetodavni model.

On podrazumijeva puno razumijevanje poslovnih ciklusa naših klijenata, fokus na njihovo finansijsko zdravlje, po potrebi i finansijsku konsolidaciju, i jednu cjelovitu podršku da kreiraju i razvijaju poslovanje na održiv način. Kod fizičkih lica poseban fokus stavljamo na unikatne kreditne modele sa fleksibilnim otplatnim planovima koji našim klijentima mogu olakšati finansijski zahtjevne periode (npr. zimski mjeseci) ili pratiti mlade stručnjake kroz karijerni razvoj.

Doprinos održivoj ekonomiji kroz osnaživanje ključnih industrija i poduzetništva  

Ostajemo posvećeni da, samostalno i u partnerstvima, kroz različite programe i prilagođene modele finansiranja ciljano osnažujemo mlado poduzetništvo i industrije vitalne za održivost i samostalnost ekonomije BiH poput turizma i poljoprivrede. Želimo se jače usmjeravati na segment mikro biznisa, a dugoročni fokus ostaje naš jedinstveni social banking program mentoringa i finansiranja startupa „Korak po korak“.  

Predstavljamo vam prvi u nizu spotova koje smo odlučili pokloniti našim Micro klijentima, kao znak podrške njihovom razvoju jer uspjeh naših klijenata je i naš uspjeh.

 

Priču započinjemo u Mostaru, u Restoranu M&M, koji više od 30 godina spaja ljubav prema tradicionalnoj gastronomiji s hrabrim istraživanjem modernih kulinarskih pravaca. Ovaj restoran nije samo čuvar starih recepata, već i kreator novih okusa, zahvaljujući vlastitom uzgoju organskog voća i povrća u skladu s najvišim standardima kvaliteta.

Ovo je samo početak – uskoro stižu nove priče iz serije spotova posvećenih našim klijentima iz SME sektora.

PRESTIGE PAKET - Sve što je potrebno za Vašu uslužnu djelatnost 

Startapima odobravamo Paket Prestige - bez naknade za prvih 12 mjeseci korištenja.

Širenje prisustva Banke kroz „Poslovnice budućnosti“  

Poslovnice budućnosti predstavljaju spoj visoke kvalitete ličnog savjetovanja, digitalizacije i principa održive gradnje.
One su multifunkcionalni prostori gdje se kombinuje tradicionalno bankarsko iskustvo s naprednim tehnološkim mogućnostima, uz istovremeno naglašavanje ekološke odgovornosti.

Ovaj inovativan pristup širenju prisustva banke ne samo da prati trendove digitalizacije, već i postavlja standarde u održivom poslovanju, zadovoljavajući potrebe klijenata dok istovremeno doprinosi društvenoj i ekološkoj dobrobiti.

 

Regionalni centar Sparkasse Banke u Tuzli u novom izdanju

Na 650 m² modernog prostora, spojili smo digitalne servise i ličnu podršku kako bismo građanima i kompanijama omogućili još brže, jednostavnije i kvalitetnije bankarsko iskustvo. Novi regionalni centar u Tuzli je u potpunosti prilagođen savremenim bankarskim standardima i principima održive gradnje, čime nastavljamo našu strategiju razvoja i unapređenja usluga.

B2B forum - ESG 2.0: Održiva transformacija u privredi kao šansa za BiH

Na poslovnom forumu "ESG 2.0: Održiva transformacija u privredi kao šansa za BiH" bh. poslovni lideri diskutovali su o ključnim izazovima i prilikama koje donosi neizbježna tranzicija ka samoodrživim poslovnim modelima.

Forum je okupio vodeće stručnjake i predstavnike poslovne zajednice kako bi adresirali pitanja zelene tranzicije, ulaganja u obnovljive izvore energije, te primjene ESG (ekoloških, društvenih i upravljačkih) principa u poslovanju. Skup je pružio jedinstvenu priliku za razmjenu iskustava i ideja o tome kako bh. kompanije mogu efikasno balansirati troškove proizvodnje, ulagati u održive izvore energije i nastupati na EU tržištu, suočavajući se s izazovima i pronalazeći prilike za rast.

ESG radionice za klijente 

Tokom radionica održanih za klijente u Banjoj Luci, Mostaru, Tuzli i Zenici, naši klijenti imali su priliku da se detaljnije upoznaju s ključnim aspektima zelene tranzicije, ESG regulativama i njihovim utjecajem na poslovanje. Radionice su bile prilika za razmjenu iskustava i sticanje praktičnih znanja potrebnih za odgovorno poslovanje u skladu s modernim standardima održivosti.

Posebna zahvalnost Deloitte BiH na stručnoj radionici i Finance in Motion BiH za podršku kroz "Green for Growth Fund - Technical Assistance Facility," finansiran od strane Evropske unije. 

Najviši standardi kvalitete usluge i njega partnerskih odnosa  

Sa ciljem zadržavanja liderske pozicije po zadovoljstvu klijenata, fizičkih i pravnih lica, na bankarskom tržištu, fokusi budućeg rada ostaju stalno praćenje iskustava i glasa klijenata, održavanje najviših standarda kvalitete usluge uz stalna unapređenja te povećanje brzine servisa Banke. U segmentu poslovanja sa pravnim licima, zadržat će dokazano uspješan regionalni pristup/blizina klijentima uz njegu snažnih partnerskih odnosa. 

Intenzivna, jasna i fer komunikacija Banke na principima jednostavnosti i empatije

Intenzivna, jasna i fer komunikacija Banke na principima jednostavnosti.

Digitalno lice humanog bankarstva  

Naša SIMPL mobilna aplikacija je postavila nove standarde

Na dodjeli prestižnih nagrada Zlatni BAM 2024, koje prepoznaju najuspješnija dostignuća u bankarskom sektoru, SIMPL je proglašen najboljom aplikacijom za mobilno bankarstvo u Bosni i Hercegovini za 2024. godinu. Ovo priznanje potvrđuje našu posvećenost inovacijama i korisnicima prilagođenih rješenja u digitalnom bankarstvu.

Digitalizacija ima centralnu ulogu u našoj poslovnoj strategiji i razvojnim planovima jer ima dvojak i sveobuhvatan uticaj:

  • doprinosi efikasnosti poslovanja, ne samo naše organizacije nego i poslovnih tokova u ekonomiji u cjelini, 
  • doprinosi održivosti zajednice i očuvanju okoliša kroz redukciju potrošnje papira

Razvoj digitalnih servisa i digitalno osvještavanje klijenata 

Mobilna aplikacija SIMPL je u službi građenja finansijskog zdravlja klijenta. Razvoj funkcionalnosti za praćenje potrošačkih i finansijskih navika omogućava klijentu bolje upravljanje finansijama.

Kontinuirana nadogradnja aplikacije za mobilno i internet bankarstvo SIMPL uključuje implementaciju novih funkcionalnosti uz poboljšanja korisničkog iskustva i kontinuiranu aktivaciju/educiranje klijenata za jače korištenje digitalnih bankarskih rješenja.