Klijenti

U centru našeg poslovnog modela su klijenti prema kojima nastojimo živjeti koncept fer i humanog bankarstva prilagođenog potrebama čovjeka, razvijajući dugoročno održive partnerske odnose i bazu zadovoljnih, lojalnih klijenata.

Trudimo se razumijevati njihove stvarne ljudske i poslovne potrebe, i odgovoriti na njih u formi dobrih, inovativnih proizvoda i finansijskih savjeta. Kroz svoj uslužni model i proizvode u punom kapacitetu živimo misiju da izlazimo iz okvira klasičnog kreditora, i da pozitivno utičemo na finansijsko zdravlje i održiv razvoj privrednika i ekonomije u cjelini.

Jednako tako, da sa svojim finansijskim modelima doprinosimo uslovima i kvaliteti života ljudi, prateći ih sa svojim finansijskim modelima kroz dobra, kao i manje dobra vremena. 

Klijent u fokusu

Odgovorno finansiranje

Zeleno kreditiranje i savjetodavni model za finansijsko zdravlje klijenata 

Osim kroz kreditne linije za energetsku efikasnost, digitalizaciju i povećanje konkurentnosti u saradnji sa međunarodnim institucionalnim kreditorima (npr. UNDP, EBRD, EFSE, GGF itd.), odgovorno finansiranje živimo i kroz naš autentičan savjetodavni model.

On podrazumijeva puno razumijevanje poslovnih ciklusa naših klijenata, fokus na njihovo finansijsko zdravlje, po potrebi i finansijsku konsolidaciju, i jednu cjelovitu podršku da kreiraju i razvijaju poslovanje na održiv način. Kod fizičkih lica poseban fokus stavljamo na unikatne kreditne modele sa fleksibilnim otplatnim planovima koji našim klijentima mogu olakšati finansijski zahtjevne periode (npr. zimski mjeseci) ili pratiti mlade stručnjake kroz karijerni razvoj.

Doprinos održivoj ekonomiji kroz osnaživanje ključnih industrija i poduzetništva  

Ostajemo posvećeni da, samostalno i u partnerstvima, kroz različite programe i prilagođene modele finansiranja ciljano osnažujemo mlado poduzetništvo i industrije vitalne za održivost i samostalnost ekonomije BiH poput turizma i poljoprivrede. Želimo se jače usmjeravati na segment mikro biznisa, a dugoročni fokus ostaje naš jedinstveni social banking program mentoringa i finansiranja startupa „Korak po korak“.  

Širenje prisustva Banke kroz „Poslovnice budućnosti“  

Poslovnice budućnosti predstavljaju spoj visoke kvalitete ličnog savjetovanja, digitalizacije i principa održive gradnje.
One su multifunkcionalni prostori gdje se kombinuje tradicionalno bankarsko iskustvo s naprednim tehnološkim mogućnostima, uz istovremeno naglašavanje ekološke odgovornosti.

Ovaj inovativan pristup širenju prisustva banke ne samo da prati trendove digitalizacije, već i postavlja standarde u održivom poslovanju, zadovoljavajući potrebe klijenata dok istovremeno doprinosi društvenoj i ekološkoj dobrobiti.

 

Najviši standardi kvalitete usluge i njega partnerskih odnosa  

Sa ciljem zadržavanja liderske pozicije po zadovoljstvu klijenata, fizičkih i pravnih lica, na bankarskom tržištu, fokusi budućeg rada ostaju stalno praćenje iskustava i glasa klijenata, održavanje najviših standarda kvalitete usluge uz stalna unapređenja te povećanje brzine servisa Banke. U segmentu poslovanja sa pravnim licima, zadržat će dokazano uspješan regionalni pristup/blizina klijentima uz njegu snažnih partnerskih odnosa. 

Intenzivna, jasna i fer komunikacija Banke na principima jednostavnosti i empatije

Intenzivna, jasna i fer komunikacija Banke na principima jednostavnosti.

Digitalno lice humanog bankarstva  

Digitalizacija ima centralnu ulogu u našoj poslovnoj strategiji i razvojnim planovima jer ima dvojak i sveobuhvatan uticaj:

  • doprinosi efikasnosti poslovanja, ne samo naše organizacije nego i poslovnih tokova u ekonomiji u cjelini, 
  • doprinosi održivosti zajednice i očuvanju okoliša kroz redukciju potrošnje papira

Razvoj digitalnih servisa i digitalno osvještavanje klijenata 

Mobilna aplikacija SIMPL je u službi građenja finansijskog zdravlja klijenta. Razvoj funkcionalnosti za praćenje potrošačkih i finansijskih navika omogućava klijentu bolje upravljanje finansijama.

Kontinuirana nadogradnja aplikacije za mobilno i internet bankarstvo SIMPL uključuje implementaciju novih funkcionalnosti uz poboljšanja korisničkog iskustva i kontinuiranu aktivaciju/educiranje klijenata za jače korištenje digitalnih bankarskih rješenja.