Termini i način realizacije naloga u zemlji
Sparkasse Bank u svojoj paleti proizvoda i usluga klijentima nudi realizaciju platnih naloga u zemlji putem Žirokliring i BPRV/RTGS sistema.
Transakcije u iznosu ≤ 10.000 KM
Ove transakcije se nacelno realizuju putem Žirokliring sistema koji vrši poravnanje između učesnika u platnom prometu četiri puta tokom radnog dana, a nalozi se izvršavaju shodno ispod navedenim terminima za predaju istih.
Opcionalno, možete odabrati i plaćanje putem BPRV (engl. RTGS) sistema koji vrši bruto poravnanje u realnom vremenu.
Transakcije u iznosu > 10.000 KM
Plaćanja se realizuju putem BPRV sistema koji vrši bruto poravnanje u realnom vremenu (engl. RTGS), a nalozi se izvršavaju shodno ispod navedenim terminima za predaju istih.
Termini realizacije naloga
- Nalozi predati do 12:00 sati radnim danima, bit će realizovani isti dan
- Nalozi predati poslije 12:00 sati radnim danima, bit će realizovani sljedeći radni dan
Neradni dani:
- subota i nedjelja
- 01. i 02. januar/maj
- drugi neradni dani u skladu sa zakonskim propisima
Uslovi za izvršenje naloga u gore navedenim terminima:
- Propisano popunjen, ovjeren i potpisan nalog
- Dovoljan iznos pokrića na računu izvršenja
- Nepostojanje drugih smetnji/zabrana za izvršenje naloga
Visine naknada:
Naknade za realizaciju plaćanja putem Žirokliring odnosno BPRV/RTGS sistema definisane su Tarifnikom banke kojeg možete pronaći u poslovnicama Sparkasse Bank te na linku.
Dužna pažnja:
Obaveza klijenta je da pri popunjavanju naloga postupa sa dužnom pažnjom i osigura da oni budu jasni i nedvosmisleni, a u cilju sprečavanja krivotvorenja, neovlaštenog izdavanja ili mijenjanja naloga za plaćanje te smanjenja mogućnosti pogrešnih doznaka.
Postupajući sa dužnom pažnjom pri tumačenju dvosmislenih naloga za plaćanje, Banka može izvršiti naloge za plaćanje djelujući u dobroj vjeri i bez znanja da radi suprotno stvarnoj volji pošiljaoca.
Tu smo za sve za što nas trebate
Više informacija i odgovore na pitanja koja možda imate možete dobiti tako što ćete nas pozvati na broj naše besplatne Info linije ☎ 080 02 02 10
Za tehničku podršku pri korištenju proizvoda pozovite našu Službu za podršku klijentima ☎ 033 280 300