Želimo čuti Vaše mišljenje

Poštovani klijenti,

Veoma nam je bitno koliko ste zadovoljni sa našom uslugom, stoga Vas ljubazno molimo da nam kažete svoje mišljenje. Svojim reklamacijama, prigovorima, prijedlozima ili pohvalama direktno utičete na bolju kvalitetu u pružanju usluga u Sparkasse Bank dd BiH!

Ukoliko niste zadovoljni našom uslugom i imate reklamaciju ili prigovor na naš rad, kontaktirajte nas putem naših oficijelnih kanala

Izaberite način na koji ćete nas kontaktirati

Obrazac

Popunite online obrazac

Telefon

Nazovite nas na telefon:
033 280 300

E-mail

Pošaljite nam e-mail na adresu: 
reklamacije@sparkasse.ba

Letak

Ispunite letak "Zajedno do boljeg kvaliteta usluge" u našim poslovnicama i predate ga našem uposleniku

Pismo

Pošaljite pismo na:
Sparkasse Bank
Tim za Kvalitet usluga i upravljanje reklamacijama
Zmaja od Bosne 7
71000 Sarajevo

Na vaše žalbe i prigovore ćemo se potruditi odgovoriti u najbržem mogućem roku, a najkasnije u skladu sa relevantnim propisima regulatora (30 dana za entitet FBiH/15 dana za entite RS).
Ako u ovim rokovima ne budemo u mogućnosti pronaći rješenje ili dati adekvatan odgovor, poslat ćemo vam obavijest o statusu analize vašeg predmeta.

U svakom slučaju, detaljno ćemo se posvetiti svemu što ste nam iznijeli i potruditi da pronađemo rješenje kako bi vam dali povratnu informaciju.

Hvala što koristite naše usluge.