Korisni savjeti za korištenje platnih kartica

  • Novu karticu potpišite odmah po primanju na predviđenom mjestu na poleđini kartice.
  • PIN kod zapamtite ili čuvajte zapisan, ali nikako ne u blizini kartice kako biste spriječili zloupotrebu u slučaju gubitka ili krađe kartice.
  • Kako bi PIN kod bio lakši za pamćenje, moguće je izvršiti promjenu PIN-a na bankomatu Sparkasse Bank.
  • Pri plaćanju karticom u restoranu ili u drugim objektima gdje kasa nije u neposrednoj blizini, ni u kom slučaju karticu ne trebate davati trećem licu, nego uvijek zahtijevati da lično izvršite plaćanje.
  • Platnu karticu nikako nemojte davati nikome da je fotokopira ili da prepisuje podatke sa nje.
  • Nikada ne šaljite fotokopiju kartice e-mailom. 
  • Prilikom unosa PIN koda iz sigurnosnih razloga slobodnom rukom prekrijte tastaturu.
  • Prije upotrebe bankomata obratite pažnju na izgled bankomata.
  • Ukoliko uočite neke dodatne uređaje ili oštećenja na bankomatu, obratite se zaposlenima u filijali / poslovnici ili pozovite kontakt-centar Sparkasse Bank sa poleđine kartice.
  • Kada uspješno završite transakciju, odložite novac, karticu i slip i tek tada se udaljite od bankomata. 
  • Sparkasse Bank korisnicima platnih kartica nudi i 3D Secure uslugu sigurnog plaćanja na internetu.
  • Online prodavnice koje imaju ovu mogućnosti označene su jedinstvenim logoom MasterCard SecureCode i Verified by Visa.
  • Preporučujemo upotrebu web stranica koje imaju zagarantovani nivo zaštite.
  • Sigurne web stranice za plaćanje sadrže opciju aktiviranja usluge MasterCard 3D Secure ili Verified by Visa koje omogućavaju bezbjedna online plaćanja.
  • Nikada ne unosite PIN kod prilikom kupovine putem interneta, banke nikada neće tražiti dostavljanje PIN koda.
  • Prilikom plaćanja na internetu provjerite da li web stranica na kojoj se vrši plaćanje počinje sa „https”.
  • Uvijek pročitajte sva obavještenja i poruke koje se pojave na ekranu prije samog plaćanja.
  • Ne preporučuje se korištenje kartice za plaćanja na nepoznatim web stranicama igara na sreću, kao ni na web stranicama za odrasle.
  • Preporučujemo vam da izbjegavate online kupovine sa dijeljenih računara (npr. internet caffei).
  • Prilikom kupovine na internetu obratite pažnju na simbol katanca pored web adrese. Ukoliko je označen crvenom bojom ili ukoliko pretraživač izbaci upozorenje da certifikat nije validan, nikako nemojte unositi podatke o svojoj platnoj kartici. 
  • Preporuka Sparkasse Bank je da  prilikom plaćanja u inozemstvu ili podizanja gotovine na bankomatima uvijek izaberete valutu zemlje u kojoj se vrši plaćanje / podizanje gotovine.
  • Obavezni ste poduzeti sve zaštitne mjere i osigurati vašu karticu.
  • Ne smijete dati karticu ili njen broj bilo kojoj trećoj osobi osim u svrhu transakcije.
  • Ako je kartica izgubljena, ukradena ili na bilo koji drugi način neadekvatno upotrijebljena ili ako je Vaš PIN poznat nekoj trećoj osobi, obavezni ste o tome odmah obavijestiti procesni centar putem telefona 033 958 500 ili najbližu poslovnicu Sparkasse Bank d.d. BiH.
  • Klijent svaku zloupotrebu kartice može prijaviti nadležnim istražnim organima kako bi se proveo poseban postupak utvrđivanja nastale štete po klijenta.

Tu smo za sve za što nas trebate

Više informacija i odgovore na pitanja koja možda imate možete dobiti tako što ćete nas pozvati na broj naše besplatne Info linije ☎ 080 02 02 10

Za tehničku podršku pri korištenju proizvoda pozovite našu Službu za podršku klijentima ☎ 033 280 300