MasterCard Debit

Za sva vaša putovanja, ali i u svakodnevnim prilikama MasterCard® su najbolji način da imate vaš novac uvijek pri ruci, brzo vršite plaćanja i najpovoljnije podižete gotovinu.

Možete ih koristiti za kupovinu na svim prodajnim i isplatnim mjestima u zemlji i inozemstvu koja imaju istaknut MasterCard znak, kao i na internetu.

MasterCard Debit vam nudi: 

  • mogućnost odobrenja prekoračenja
  • beskontaktno plaćanje - PayPass
  • kupovinu bez naknade na svim prodajnim mjestima u zemlji i inozemstvu
  • kupovinu na internetu uz 3D Secure
  • mogućnost rezervacija koje su vam do sada pružale samo kreditne kartice (avionske karte, rent-a-car, hotelski smještaj i sl.)
  • podizanje gotovine na bankomatima Sparkasse Bank u BiH, kao i na gotovo 7000 bankomata Erste i Sparkasse grupe (Austrija, Češka, Slovačka, Rumunija, Mađarska, Hrvatska, Srbija, Slovenija, Crna Gora, Makedonija) bez naknade
  • povoljniju naknadu za podizanje gotovine na bankomatima drugih banaka unutar BiH u odnosu na druge banke
  • izdavanje kartice - kartica se izdaje na period od 4 godine

Potrebna dokumentacija

  • kopija lične karte/pasoša
  • CIPS prijava/prijava o mjestu boravišta – original ili ovjerena kopija, ne starija od 6 mjeseci
  • popunjena pristupnica
  • potvrda o prebivalištu (Obrazac PBA-1)

Preuzmite informativnu dokumentaciju

Beskontaktno plaćanje je 60% brže u odnosu na obično plaćanje gotovinom!
MasterCard kartice Sparkasse Bank vam omogućavaju beskontaktno plaćanje, savremeni način plaćanja podržan PayPass tehnologijom za bržu, jednostavniju i sigurniju svakodnevnu kupovinu, bez provlačenja kartice kroz aparat i unošenja PIN koda.

Karticu možete koristiti u zemlji i inozemstvu na svim prodajnim mjestima koja podržavaju beskontaktno plaćanje.
Takva prodajna mjesta imaju istaknut znak koji označava mogućnost beskontaktnog plaćanja. Ukoliko prodajno mjesto ne podržava ovakav vid plaćanja, vašu MasterCard karticu možete koristiti kao i svaku drugu - provlačenjem kroz POS terminal i unošenjem PIN koda.

  • Nakon što prodavač unese u aparat iznos novca koji trebate platiti, dovoljno je samo da približite čitaču vašu karticu.
  • Nakon nekoliko sekundi pojavit će se svjetlosni ili zvučni signal koji vam signalizira da je transakcija autorizovana i plaćanje završeno.
  • Nije potrebno unositi PIN ukoliko transakcije nisu veće od 60 KM. Ukoliko želite obaviti kupovinu preko 60 KM, potrebno je unijeti PIN kod kako bi transakcija bila izvršena. Ovo ograničenje iznosa je napravljeno kako bismo vas dodatno zaštitili prilikom kupovine.

U slučaju gubitka ili krađe kartice te ukoliko je transakcija koju ste namjeravali obaviti odbijena, na raspolaganju vam stoji 24-satna podrška putem telefona: 033 280 300 i 033 958 500

Tu smo za sve za što nas trebate

Više informacija i odgovore na pitanja koja možda imate možete dobiti tako što ćete nas pozvati na broj naše besplatne Info linije ☎ 080 02 02 10

Za tehničku podršku pri korištenju proizvoda pozovite našu Službu za podršku klijentima ☎ 033 280 300