SIMPL mBanking

Dobitnik nagrade Zlatni BAM za najbolju mobilnu aplikaciju na tržištu

SIMPL aplikacija na tvom mobilnom uređaju omogućuje ti pristup bankarskim uslugama i obavljanje finansijskih transakcija putem mobilnog uređaja gdje god se nalaziš.

Plaćanje računa BH Telecoma može biti SIMPL

Plaćanje BH Telecom računa nikada nije bilo jednostavnije. Uz SIMPL aplikaciju, sve završavaš u par klikova – brzo, sigurno i bez čekanja. 

Kako aktivirati uslugu "Plati račune" za BH Telecom u SIMPL aplikaciji

Slijedite ove jednostavne korake kako biste uspješno aktivirali uslugu:

  • Prijavite se u SIMPL aplikaciju
  • Otvorite glavni meni (S)
  • Odaberite opciju Tvoji brzi servisi
  • Kliknite na Plati račune
  • U sekciji Neplaćeni računi, odaberite Dodaj novi ugovor
  • Izaberite izdavatelja računa – BH Telecom.
  • (Opcionalno) Unesite naziv usluge u polje Naziv usluge
  • Upišite referencu prema instrukciji prikazanoj na ekranu
  • Potvrdite pretplatu
  • Prihvatite uslove korištenja
  • Usluga je sada uspješno aktivirana!

Nakon aktivacije, prvi račun za plaćanje će biti dostupan narednog mjeseca, između 5. i 10. u mjesecu.

Prvih 250 korisnika koji aktiviraju ovu uslugu i plate svoj račun, na tekućem računu te čeka bonus od 20 KM.

Napomena:

Kako biste račun mogli zaprimiti unutar SIMPL aplikacije, potrebno je da vam BH Telecom dostavlja račune putem e-maila.

Šta ti pruža SIMPL?

Uštedu novca 

Do 80%  niže naknade u odnosu na platni promet na šalteru Banke.

Uštedu vremena

24h u svako doba dana u godini, bankarske usluge dostupne su u trenu.

Mobilnost

Odlazak u banku postaje prošlost, tvoj mobilni uređaj postaje “Banka na tvome dlanu”.

Kontrolu

Pregled stanja, prometa i obaveza po svim računima i karticama, na jednom mjestu.

Šta dobijaš kao korisnik usluge?

  • plaćanje režijskih  i drugih vrsta računa uz mogućnost dostave potvrda o izvršenom plaćanju na mail
  • prenos sredstava na račune drugih fizičkih i pravnih lica
  • prenos sredstava između vlastitih računa
  • pregled stanja, prometa i obaveza po svim računima i karticama
  • pregled svih naloga, njihovih statusa kao i ostalih informacija
  • pregled kursne/tečajne liste
  • usluga mjenjačnice
  • apliciranje za proizvode banke
  • obavijest o proizvodima i uslugama Banke
  • ugovaranje putnog zdravstvenog ili osiguranja od nezgode (Vienna Osiguranje VIG)
  • upravljanje karticama i njihovim korištenjem na POS, ATM ili Internetu
  • prenos sredstava na račun humanitarnih organizacija

Osiguranje

Kroz par klikova ugovori individualno ili porodično putno zdravstveno osiguranje ili osiguranje od nezgode našeg partnera Vienna Osiguranje VIG.

 

ATM E-KEŠ

Podignite novac na bankomatu bez kartice uz pomoć koda koji jednostavno generišete kroz mBanking.

 

Doniraj

Jedinstvena usluga na tržištu koja jednim klikom omogućava
podršku humanitarnih organizacija direktno iz aplikacije.

QR Plaćanje

Obavljajte kupovinu skeniranjem QR koda vašim mobitelom. Usluga je trenutno dostupna na svim BINGO prodajnim mjestima. 

Brzica 

Pošalji novac kontaktu iz imenika koji ima otvoren račun u Sparkasse Bank.

Kako da ugovoriš uslugu?

Preduslovi za aktivaciju SIMPL usluge je da imaš otvoren tekući račun u Sparkasse Bank, posjeduješ mobilni uređaj te popuniš pristupnicu u tebi najbližoj poslovnici naše banke.

Nakon ugovaranja aplikaciju možeš preuzeti sa odgovarajućeg marketa:

QR Code za sve uređaje:

Kako da instaliraš i koristiš uslugu?

Ekstremno jednostavno

UPRAVLJANJE KORIŠTENJEM KARTICA

  • aktivirajte ili deaktivirajte vašu karticu
  • ograničite korištenje na POS, ATM ili Internetu         

 

BRZICA

Pošalji novac prijatelju iz imenika!

 

U slučaju gubitka mobilnog telefona

Postoje tri načina na koja možeš onemogućiti korištenje Sparkasse mBanking usluge:

  • pozivom na broj korisničke podrške  033 280 300
  • putem Sparkasse netBanking usluge
  • slanjem maila na netbanking@sparkasse.ba 

U nastavku se možete informisati o Pravilima Privatnosti Sparkasse Bank: 

Pronađite zahtjev online i uštedite vrijeme

Pozovite nas i ugovorite sastanak

Tu smo za sve za što nas trebate

Više informacija i odgovore na pitanja koja možda imate možete dobiti tako što ćete nas pozvati na broj naše besplatne Info linije ☎ 080 02 02 10

Za tehničku podršku pri korištenju proizvoda pozovite našu Službu za podršku klijentima ☎ 033 280 300