Moratorij i druge olakšice za pravna lica

Sve o olakšicama za otplatu kredita za klijente pogođene elementarnim nepogodama

Usljed nepogoda koje su pogodile centralni I južni dio BIH i izazvale neprocjenjivu materijalnu i nematerijalnu štetu, donešena je odluka o posebnim mjerama koje Sparkasse Bank primjenjuje u vanrednim okolnostima,  a koje predviđaju više vrsta olakšica za otplatu kreditnih obaveza za klijente pogođene elementarnim nepogodama.

U nastavku možete pronaći više detalja o vrstama mjera,  a za sve ostala pitanja, stojimo vam na raspolaganju putem Info linija:

033 280 300

Besplatna info linija: 080 020 210

Vaša Sparkasse Bank

Moguće vrste olakšica za klijente pravna lica

  •  moratorij, odnosno odgoda u otplati kreditnih obaveza najduže do 6 mjeseci
  • uvođenje „grace“ perioda za otplatu glavnice kreditnih obaveza u slučaju kredita koji se otplaćuju anuitetno najduže 12 mjeseci
  • produženje krajnjeg roka za otplatu kredita koji se otplaćuju anuitetno maksimalno za 12 mjeseci,
  • produženje roka dospijeća kredita sa jednokratnim dospijećem, uključujući i revolving kredite i prekoračenja po transakcijskim računima najduže do 6 mjeseci, pri čemu bi klijent banke tokom tog perioda mogao koristiti i dio izloženosti koji je bio neiskorišten na dan modifikacije
  • odobravanje dodatnog iznosa izloženosti za potrebe prevazilaženja klijentovih trenutnih poteškoća sa likvidnošću
  • druge mjere koje banka poduzima u cilju olakšanja servisiranja kreditnih obaveza klijenta i uspostave održivog poslovanja klijenta

Kriteriji za odobrenje olakšica

Zahtjev za odobrenje olakšice za otplatu kredita mogu podnijeti klijenti čiji je kapacitet za otplatu kredita smanjen, te im je onemogućeno ili će biti onemogućeno izmirivanje obaveza prema banci.

Kod pravnih lica, to su klijenti banke: 

  • kod kojih je došlo do drastičnog pada prihoda ili rasta troškova usljed nepogoda

Potrebno je dokumentovati navedeno.

Kako podnijeti zahtjev za olakšicu?

Vaš zahtjev za olakšicu pri otplati kreditnih obaveza možete nam dostaviti putem emaila: info@sparkasse.ba ili direktno u poslovnici kod nadležnog službenika.

Ukoliko vam je potrebna pomoć ili dodatne informacije, budite slobodni kontaktirati brojeve naše Info linije: 033 280 300 ili 080 020 210

Obrada zahtjeva

Uložit ćemo sve napore da Vaš zahtjev obradimo što prije i da Vam u najkraćem mogućem roku damo povratnu informaciju. 

Vaš zahtjev za olakšicu možete nam dostaviti putem formulara koji možete preuzeti u nastavku. 

 

 

Tu smo za sve za što nas trebate

Više informacija i odgovore na pitanja koja možda imate možete dobiti tako što ćete nas pozvati na broj naše besplatne Info linije ☎ 080 02 02 10

Za tehničku podršku pri korištenju proizvoda pozovite našu Službu za podršku klijentima ☎ 033 280 300