
Kontrola
Uvid u stanje, promet i obaveze po svim računima i karticama. Preuzimanje elektronskih izvoda za račune i kreditne kartice
Internet bankarstvo je najjednostavniji oblik finansijskog poslovanja. Sparkasse netBanking usluga omogućava klijentima da koriste bankarske usluge, bez prostorne i vremenske ograničenosti i da pri tome ostvare značajne uštede vremena i sredstava!
Uvid u stanje, promet i obaveze po svim računima i karticama. Preuzimanje elektronskih izvoda za račune i kreditne kartice
Smanjenje troškova transakcija (znatno niže naknade u odnosu na platni promet na šalterima banke)
Bez obzira na doba dana, 24 sata dnevno svakog dana u godini, bankarske usluge dostupne su u trenu.
Mogućnost obavljanja transakcija sa bilo kojeg mjesta gdje imate pristup internetu.
Korištenje usluge 24/7, kada god to vama odgovara.
Za pomoć pri korištenju netBanking usluge kontaktirajte podršku za korisnike:
Tu smo za sve za što nas trebate
Više informacija i odgovore na pitanja koja možda imate možete dobiti tako što ćete nas pozvati na broj naše besplatne Info linije ☎ 080 02 02 10
Za tehničku podršku pri korištenju proizvoda pozovite našu Službu za podršku klijentima ☎ 033 280 300
Za pristupanje netBanking usluzi potrebno je da otvorite oficijelnu stranicu Sparkasse Bank dd BiH www.sparkasse.ba. U gornjem lijevom uglu kliknete na meni „netBanking“, nakon čega će se otvoriti novi ekran na kojem je potrebno odabrati opciju „Kliknite za prijavu na netBanking!“. Dolazite na početnu stranicu gdje je potrebno da unesete Vaše korisničko ime i lozinku. Nakon unosa traženih podataka potrebno je da odaberete opciju „PRIJAVA“ i pojavit će Vam se prozor gdje je potrebno unijeti sigurnosni kod sa tokena.
Ukoliko imate bilo kakav problem prilikom pristupanja samoj aplikaciji i potrebna Vam je pomoć, molimo Vas da nas kontaktirate:
Korisničko ime i lozinku dodjeljuje Vam Banka nakon potpisivanja Ugovora o korištenju netBanking usluge, a isti se koriste za pristupanje aplikaciji.
Kada pristupite netBanking aplikaciji ,u gornjem desnom uglu se nalazi opcija POSTAVKE. Pritiskom na navedenu opciju nudi Vam se mogućnost promjene lozinke.
Token je sigurnosni uređaj koji osigurava tajnost i nepovrijedivost informacija o Vašim računima prilikom korištenja netBanking usluge.Token se koristi za identifikaciju korisnika prilikom ulaska u Sparkasse netBanking aplikaciju kao i za potpisivanje kreiranih naloga.
OTP (One time password) je jednokratni sigurnosni kod koji se generiše na tokenu.
U slučaju da zaboravite korisničko ime ili lozinku potrebno je da kontaktirate podršku korisnicima na 033/280-300, gdje će Vam, u samo par minuta, biti dostavljena lozinka putem e-maila.Također nas možete kontaktirati i putem e-maila na netbanking@sparkasse.ba
Ako tri puta unesete pogrešnu lozinku (ili korisničko ime) Vaš račun se iz sigurnosnih razloga zaključava. Nakon 3 minute račun se automatski otključava i možete pokušati ponovo pristupiti netBanking aplikaciji. Račun također možete otključati pozivom Podrške korisnicima na broj 033/280-300 ili putem e-maila netbanking@sparkasse.ba
Navedenu poruku ćete dobiti ukoliko ste tri ili više pute unijeli pogrešno korisničko ime ili lozinku ili jednokratni sigurnosni kod sa tokena. Korisnički račun se nakon 3 minute automatski otključava. Otključavanje se može izvršiti i pozivom na broj 033/280-300 ili putem e-maila netbanking@sparkasse.ba
Navedenu poruku ćete dobiti ukoliko ste pet ili više puta generisali jednokratni sigurnosni kod sa tokena, a da pri tome niste pristupili aplikaciji, ili ste pet ili više puta unijeli pogrešan broj sa tokena.Ukoliko zaključate Vaš token, potrebno je da se obratite u poslovnicu Sparkasse Bank dd BiH kako biste preuzeli novi.
Detaljno uputstvo na koji način se kreira nalog možete pronaći na 17. stranici Korisničkog uputstva za netBanking uslugu. Korisničko uputstvo možete pronaći na internet stranici Banke (link: http://www.sparkasse.ba/bs/netbanking). Pored navedenog, dodatne informacije i upute možete dobiti i ukoliko kontaktirate Podršku za korisnike pozivom na broj 033/280-300.
Nakon što popunite podatke o nalogu i odredite raspored naloga, potrebno je da odaberete opciju “Odmah potpiši“. Pritisnete zelenu tipku na tokenu i istu držite tri sekunde, na tokenu će se pojaviti kod koji je potrebno unijeti u predviđeno polje nakon čega je potrebno pritisnuti opciju „Provjeri“.Ukoliko je sve ispravno unešeno dobićete poruku „Nalog je uspješno potpisan.“
Iz polja Odobreni nalozi porebno je da otvorite željeni nalog. U gornjem lijevom uglu odaberete opciju „Printaj nalog“, nakon čega ćete dobiti formu elektronskog virmana sa pečatom koji možete isprintati za vlastite potrebe ili u elektronskom formatu (PDF) pohraniti na Vašem računaru.
Sve informacije o nalogu možete dobiti nakon što otvorite željeni nalog i u gornjem lijevom uglu odaberete opciju ‘I’.
Ukoliko se dogodi da neki od naloga nije realizovan/odbijen, u pregledu naloga će Vam biti naveden i razlog odbijanja naloga. Ukoliko želite dodatne informacije ili pojašnjenja, kontaktirajte Podršku za korisnike na broj 033/280-300 ili putem maila na adresu netbanking@sparkasse.ba.
Detaljno uputstvo na koji način možete izvršiti konverziju novca možete pronaći na 33. stranici Korisničkog uputstva za netBanking uslugu. Korisničko uputstvo možete pronaći na internet stranici Banke (link: http://www.sparkasse.ba/bs/netbanking). Pored navedenog, dodatne informacije i upute možete dobiti i ukoliko kontaktirate Podršku za korisnike pozivom na broj 033/280-300.